+38(050) 964-83-78
з 10:00 до 22:00 без вихідних

Повернення та обмін

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може:

1. Обмінювати товар належної та неналежної якості.

2. Повернути товар належної та неналежної якості.

3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.


Який продукт підлягає обміну:

1. Продукт, який має чек;

2. Товар в упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.


Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників або комісії переказ коштів проходять за рахунок клієнта.


Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар

4. Усі послуги перевізників або комісії переказ коштів проходять за наш рахунок.


Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту.


Повернення коштів провадиться після отримання товару.

Повернення коштів провадиться на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти чи Укрпошти.

Повернення коштів провадиться протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти чи Укрпошти продавцем.


працюємо з 10:00 до 22:00 без вихідних

Маєте питання?
Звʼяжіться з нами